dag 3 Palm Springs & Joshua Tree National Park

11 juli 2018 - Joshua Tree National Park, California, Verenigde Staten

Nadat we gisteren bijna de hele dag in de file hebben gestaan, zijn we vanmorgen met de Palm Springs Aerial Tramway naar boven gegaan op een hoogte van 8,516 feet. Hier hebben we de hele morgen lekker gewandeld (zie de foto's), en ook erg veel eekhoorntjes en roadrunners gezien. Hierna zijn we naar Joshua Tree National Park gereden. Ook dit was erg mooi, we hebben erg mooie uitzichtpunten gehad die ook te zien zijn op de foto's. Het was wel even schrikken toen we een noodwaarschuwing kregen over overstromingen over de weg, maar gelukkig viel dit wel mee. Morgen gaan we naar Lake Havasu lekker de hele dag aan het meer liggen.

1. Ome Ray:
    12 juli 2018
    Wow..nu al mooie foto's, jammer van de file dag die zijn jullie morgen alweer vergeten! Veel plezier
  2. Phaedra:
    12 juli 2018
    Wauw, super😍 jammer van de file, hopelijk vandaag een betere dag aan het meer!
  3. Sonja Habets:
    12 juli 2018
    Mooie foto's Jenny! Alvast veel plezier bij het Lake Havasu.
  4. Marion Reefs:
    12 juli 2018
    Wat geweldig dat we jullie zo kunnen volgen zat al gespannen op jullie eerste verhaal en foto's te wachten :-). Prachtige foto's Jenny, kus en dikke knuffel voor jullie allemaal xxx
  5. (Tante) Annie en (Oom) Leo:
    12 juli 2018
    Hoi Jenny, (en natuurlijk allemaal.)

Goed bezig Jenny, mooie foto's, mooi bericht.
    Maar er samen een fijne tijd van, jullie hebben 't verdient.
    Geniet er samen van. we blijven op de hoogte.
    Groetjes, (ome) Leo en (tante) Annie
  6. Ad Matheeuwsen:
    Hoi vakantieganger's

Ja LA is de city van de file's, weet je ook weer hoe dat is, echter SF is veel relaxter. Trouwens leuke foto van Roadrunner, en je vertelde iets over de hoogte maar jullie verdere reis tot na Yosimite zal over hoogte's gaan tussen de 6000 - 9000 feet en het lijkt allemaal wel vlak maar het is o zo hoog En ja van een vloed waarschuwing kun je schrikken maar ik zag dat dit voor meer parken gelden, dat zal ook wel weer overgaan.
    Dus geniet en ontdek en maak veel foto's er komen nog zoveel mooie dingen en dagen.
  7. Oma Toos:
    12 juli 2018
    Hoi allemaal zo te zie is het mooie nu begonnen,lekker genieten samen ,
    ik geniet wel van de mooie foto,s

groetjes met n dikke knuffel

oma Toos
  8. Bianca:
    12 juli 2018
    Super mooie foto's. Geniet ervan met z'n allen groetjes van ons allemaal