Dag 24 Santa Monica

1 augustus 2018 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Voor vandaag hadden we de hop on hop off bus weer gepland om Los Angeles te bezichtigen. Hiermee zijn we als eerste door Beverly Hills en Hollywood gereden, waar we la brea tar pits ook hebben gezien. Bij het Dolby Theater zijn we uitgestapt en hier een stukje over de Walk of Fame gelopen! Ook konden we vanaf hier de Hollywood letters zien. Uiteindelijk zijn we doorgereden naar Downtown, hier hebben we China Town en Little Tokyo gezien. Ook het Grammy Museum, Staples Centre en Walt Disney Concert Hall is ons niet voorbij gegaan. Uiteindelijk onze weg Door Hollywood weer vervolgd, waar we Paramount Studios en County Museum of Art nog hebben gezien. Onze dag was hiermee vol en daarna zijn we meteen naar het hotel gegaan. Hier zijn we moe maar voldaan het bubbelbad ingegaan.

1. Tante Eef:
    4 augustus 2018
    Drukke maar gave dag
  2. Sonja Habets:
    Leuk hoor allemaal! Fijn om te horen dat jullie zo'n fijne vakantie beleven in de USA. Geniet nog van de laatste uurtjes en alvast voor straks een hele goede terugvlucht gewenst naar AMS. Hartelijke groeten, Sonja