Dag 8 Monument Valley

16 juli 2018 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

We zijn vandaag begonnen met de Antelope Canyon. Hier hadden we een tour voor geboekt, waar we achter af ook erg blij mee waren. Met het blote oog leken het doodnormale rotsen, onze gids liet ons iets heel anders zien. Ze vertelde ons precies hoe je alle foto's moest maken om de lichtinvallen te zien, dit was zeker de moeite waard! Hierna zijn we doorgereden naar Monument Valley. Hier was het wel even stressen, want we zaten net voor de grens en dachten dat we nog een uur hadden voor onze volgende tour, maar dat hadden we dus niet! De volgende tour die we gingen doen was een jeepsafari door Monument Valley heen. Ook hier hadden we een gids, en zei liet ons precies zien wat voor een figuren je in alle rotsen kon zien, fantasie was hier zeker voor nodig! In sommige rotsen waren ook wat rotstekeningen van de Navajo's vroeger. Ook zijn we nog een Navajo huisje binnen gegaan, dit was heel leuk om te zien. S'avonds terug op de camping sloeg het weer in een keer over naar een flinke storm, zo hard dat de camper ervan begon te schudden.

1. Marion Reefs:
    18 juli 2018
    joehoe 3 verhalen, had al een keer geappt waar ze bleven (nieuwsgierig aagje hé ;-)
    Weer fantastisch om te lezen en mooi in beeld gebracht
  2. Wilbert:
    18 juli 2018
    Wat een mooie dingen zien en doen jullie.
    Ik er ook nog wat van herinneren ook al is het al weer
    25 jaar geleden dat ik er geweest ben
  3. PAP&MAM OPA &OMA:
    18 juli 2018
    HOI BLIJVEN jullie nog maar 3 weeken wij hebben het ook goed in maashees verder geen nieuws alles gaat goed.
  4. PAP&MAM OPA &OMA:
    18 juli 2018
    Hoi samen wat een prachtige foto's groetjes.
    Koos& Truus geniet er maar samen van
  5. Marianne:
    18 juli 2018
    Mooie verhalen Jenny. Voir jullie beetje jammer dat het weer niet zo meewerkt. Fijne reis nog alkemaal.
  6. Ome Ray:
    18 juli 2018
    Wat een mooie foto's en ik lees wel dat jullie ervan genieten!!
    Het schudden van de camper lag niet aan wat anders😇😜
  7. Sonja Habets:
    18 juli 2018
    Wat een mooie foto's Jenny! En wat kun je leuke verslagen maken, leuk om jullie te volgen!
  8. Oma Toos:
    Hoi allemaal
    Prachtige foto's Jenny
    En n mooi verslag oma was even heel dicht bij jullie groetjes
  9. Ad Matheeuwsen:
    19 juli 2018
    Jammer van het diffuus licht in de lower/upper Antelope canyon, dan komen de kleuren niet zo mooi uit, maar je hebt hem wel gezien in tegenstelling tot mij vorig jaar.
  10. Cindy:
    21 juli 2018
    He jen super mooie foto's en leuke verslagen.ik zeg genieten