dag 5 Flagstaff

13 juli 2018 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Na een paar uur gereden te hebben zijn we vandaag in Flagstaff aangekomen. We zijn hier eerst naar de Walnut Canyon National Monument geweest. Hier hebben we de Island Trail gelopen, en heel mooi wandelpad met uitzicht op de oude rotswoningen en canyonlandschap. Onderweg naar de camping hebben we ook nog een stukje Historische Route 66 gereden. Nu lekker naar bed, en dan morgen naar de Grand Canyon!

1. Bianca:
    14 juli 2018
    Gaat goed zo te zien. Mooie foto's weer!!
  2. Marianne:
    14 juli 2018
    Geniet ervan in de grand canyon en wens papa een fijne verjaardag van ons.
  3. PAP&MAM OPA &OMA:
    14 juli 2018
    Hoi hier een berichtje vanuit het BOEKELTJESHUUS en MARIUS een fijne verjaardag en geniet ervan. wat een mooie foto"'s DOEIIIIIIIIIxxxxx
  4. Oma Toos:
    14 juli 2018
    Marius proficiat met je verjaardag
    we denken aan jullie
    groetjes
  5. Oma Toos:
    proficiat met je verjaardag

van Jens voor ome Marius
  6. Ad Matheeuwsen:
    14 juli 2018
    Marius proficiat, geniet van de heli vlucht over dit wereldwonder. Een wandeltip wij hebben vorig jaar langs de Rim gelopen van Desert View Watchtower via Yaki point ( maar bij dit stuk blijf je toch een stuk van de Rim af ) vanaf Yaki point via South Baibab Trailhead loop je steeds over de Rim ( Rim Trail ) naar Hermits Rest en dat stuk is 11,2 mijl lang. Onderweg kun je een kijkje nemen bij Hopi House als je dat leuk vind, daar zie je hoe de Hopi hier leefde ( de Hopi zijn eigenaar van dit gedeelte van de Canyon zijn een onderstam van de Navajo's ), s'middags laten zij in traditionele kleding met zang en dans hun liefde voor het land en de natuur zien, ik vond dit alles indrukwekkend, geniet van alles wat je gaat zien en tot Moab zijn jullie nu in het land van de Navajo's.
  7. Cindy:
    14 juli 2018
    Gefeliciteerd mariuske veul plezier met parachutspringen
  8. Frances:
    16 juli 2018
    Prachtige foto's.
    Geweldige camper en dan ook nog een stukje Route 66!
    Ben benieuwd naar de Canyonfoto's.
    Veel plezier allemaal.